שוק הפרחים הצף ”מאכזב“
למעשה לא מדובר בשוק צף, אלא שוק המורכב מחנויות שיושבות על גדות התעלה. אולי כי הייתי בחודש נובמבר – בחנויות כמעט ולא היו פרחים אלא פקעות ומזכרות, מאכזב ומאד ממוסחר. מיציתי לאחר כעשר דקות.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל