מסלול חד יומי בהרי הטטרה ”אגם Strbske plaso“
מקום מאוד תיירותי בסלובקיה, אבל אנחנו תיירים... מחנים את הרכב בחניונים המסודרים ומשלמים בסוף במכונות האוטומטיות (כמו שיש אצלנו בקניונים). אנחנו חנינו בכניסה ומשם יש הליכה של כ-10 דקות לאגם. ראינו חניונים הרבה יותר קרובים אולי שווה לנסות להגיע אליהם. האגם מקסים, שווה לטייל קצת סביבו לעשות פיקניק להתאמן במתקני הכושר שפזורים סביבו. אפשר לעשות בנג'י לנסוע בטרקטורונים ולשוט בסירה.
משם עולה רכבל להר סוליסקו. זה רכבל כסאות פתוח לארבעה העלייה לוקחת כ-10 דקות. מהתחנה העליונה יש מסלול של שעה טיפוס לפסגה וחצי שעה ירידה. מי שקשה לו לטפס גם הנוף מהתחנה העליונה מרהיב. הרכבל נמצא כ-10 דקות הליכה מהאגם. כל האזור מלא בדוכני מזכרות לתיירים מסעדות ובתי מלון שנראים שווים ביותר.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל