העיר העתיקה ורשה ”ורשה העיר העתיקה - מהמם “
טיילתי בורשה בחודש יוני והיה מזג אוויר מצויין. את הדגש אני נותן לעיר העתיקה בוורשה, היא מקסימה ונותנת אווירה של פעם באופן החיובי, לפי דעתי מזכיר קצת את פראג.
שווה לאכול את הגלידה המקומית בתוספת ציפוי שוקולד חם (גם לא יקר).
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל