תחבורה ציבורית ומוניות במלטה ”מלטה - תחבורה“
הבוקר חזרתי מ-4 ימים במלטה. התחבורה הציבורית במלטה הינה אוטובוסים ישנים צהובים לא ממוזגים.זו חוויה לנסוע בהם פעם אחת, אך לא רוצים לעשות זאת בפעם השנייה. ניסינו זאת פעמיים והחוויה קשה. דחוס, חם, איטי ולא נוח. מאד ממליצה לקחת את הסיורים של סיטי סייטינג ב-13 אירו. לוקח לנקודות העיקריות. אפשר לרדת ולחזור כל חצי שעה. הרבה יותר נוח ונעים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל