מסלול חד יומי בים המלח ”וואדי זרקא מעין“
לקחנו מונית מכרך לזרקא מעין המונית הורידה אותנו בשער של הבית מלון בכניסה השומרים אמרו לנו שאי אפשר לטייל בנחל כי השטח שייך לבית מלון אבל אם אנחנו רוצים אפשר לשלם 10 דינר וללכת למפל מים חמים. החלטנו להיכנס, השומרי ליוו אותנו לברכות ושמרו שלא ניכנס לוואדי. למחרת לקחנו מונית וביקשנו שיוריד אותנו בשפך של זרקא מעין. התחלנו מהכביש שעובר על גשר מעל הכביש. את הטיול שלנו עשינו בנחל הלך וחזור. הצבע של המים בצבע טורקיז והמים חמימים בגלל המעינות שבדרך.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל