יו-סייב השכרת רכב ”להתרחק ! שלא תעברו מה שעברנו !“
הזמנו דרך האתר של 'קאר-רנט' רכב מסוכנות ההשכרה U-SAVE בבודפשט, ויש לי מילה אחת לומר על U-SAVE – לדעתי האישית הם פשוט שיקרו לנו. נזרקנו בקבלה שעתיים עם תינוקת בת חודשיים! ממליץ לא להתקרב לשם. הרגשתי שהם לא אמינים ושום דבר לא תאם את הוואוצ'ר שקיבלנו בארץ. עזבנו אותם וחזרנו לשדה בלי רכב ושכרנו יקר, אבל לפחות מחברה מוכרת ואמינה.
אני בינתיים לא מאשים את קאר-רנט, ואני במשא ומתן איתם.
אני פשוט לא רוצה שאף אחד לא יעבור מה שעברנו בבודפשט עם חברת U-SAVE. היינו קבוצה של חמישה אנשים ותינוקת בת חודשיים. שכרנו ללא הגבלת קילומטר וקיבלנו רק 150 ק'מ! ועל כל ק'מ נוסף צריך לשלם חצי יורו! כל דקה הפקיד משנה מחיר, עד שקלטנו שנצא שם עם נזק של 3,000 ש'ח לפחות.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל