מסעדת סיטי גריל ”מחירים מופקעים אוכל בינוני מאד“
שלושה קבבים קרים ופפסי ב-8 ליי. אוכל בינוני מאד ומלכודת תיירים קלאסית, לא ממליץ בשום אופן להיכנס למקום הזה. הייתי ממליץ להסתובב ברחוב ולאכול באחד מעשרות המסעדות הקיימות.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל