שדה התעופה הית'רו ”עמוס ואיטי “
התורים בבקורת הגבולות ארוכים ואיטיים מאוד. הבירוקרטיה האנגלית במיטבה. לאחר שעמדנו יותר מחצי שעה בתור הארוך, הפקיד סרב לחתום לנו כניסה כי על הטופס שמלאנו במטוס היו שתי מחיקות! והיינו צריכים לעזוב את התור. באולם הנכנסים ישנם אנשי צוות שתפקידם לעזור במילוי הטפסים ובחרנו לפנות אליהם, למרות שאנחנו שולטים בשפה האנגלית, כדי שהם ימלאו את הטופס ושלא נינזף שוב. למזלנו, שוטר שהיה עד ל'גירוש' החזיר אותנו לפקיד הגירה (למזלנו אחר) ללא שנצטרך לעמוד שוב בתור. לא נעים.
שימו לב, ביציאה מאנגליה, אין בקורת דרכונים ואחרי בדיקות הבטחון אתם חופשיים בדיוטי פרי עד הטיסה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל