באלוויר ”טיול לפושקאר ג'איפור אגרה ודלהי עם באלויר“
הגעתנו לבאלויר בעקבות המלצות שקראנו באתר
באלויר והנהג שעובד איתו קיילאש אספו אותנו בשדה תעופה בג'איפור וטיילנו איתם לפושקאר ג'איפור אגרה ודלהי
היה ממש מעולה, באלויר בחור מאוד נחמד שקט ואדיב לחלק מהיעדים נסענו עם נהג שעובד איתו בחור בשם קיילאש שגם הוא נהג מעולה ומאוד מומלץ שניהם נהגים זהירים שתמיד הגיעו בזמן ודאגו לנו לכל דבר שהיינו צריכים
מאוד מומלץ ונוח
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל