טרטוריה - פיצריה גבריאלה ”מסעדה איטלקית מעולה“
סמוך לרכבת ההרים בבאד דורנברג, חיפשנו מסעדה טובה ומתאימה לילדים. ראינו בטריפאדוויזור המלצות על המסעדה וישר נסענו אליה, כי היתה במרחק של פחות מ-10 דקות מהאתר. בחדר הכניסה למסעדה היו הרבה מעשנים ואז הפנו אותנו לחדר פנימי מקסים ללא עישון, לו עוד גישה לחדרון קטן למשחקים לילדים.
היינו משפחה של שני מבוגרים וארבעה ילדים בגילאי 10-2. הילדים היו מאושרים מחדר המשחקים ואנחנו נהנינו לשבת בשולחן בחדר המרווח וללא העישון. הזמנו פסטות ופיצות והגיעו מנות ענקיות ומעולות. בקושי הצלחנו לסיים את הארוחה. לקינוח לקחנו גלידה וקפה והיה ממש מוצלח. הילדים מאד נהנו מהאוכל והאווירה. מומלץ בחום אם אתם באזור.
ראו תמונות בקישור http://www.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g2275077-d5959292-Reviews-Trattoria_Pizzeria_Gabriela-Oberalm_Austrian_Alps.html
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל