הנהג נירו (נירושן) נירו לשאנטה ”המלצה חמה על נירוש מדריך ונהג בסרילנקה“
קיבלנו המלצה על נירוש עוד מהארץ ושריינו אותו כנהג משדה התעופה עד לטרינקומלי, הטיסה שלנו התעכבה ב8 שעות ובכל זאת נירוש חיכה לנו בסבלנות על אף שהיה ביכולתו לבטל. כשהגענו לקולמבו אחרי מסע של 24 שעות נירוש חיכה לנו עם חיוך ענק על הפרצוף מה שלגמרי היה הכרחי אחרי המסע הארוך שעברנו עד לאותה נקודה. משם הוא לקח אותנו לטרינקומלי, אציין כי מדובר בנסיעה של כ6 שעות ובגלל העיכוב בטיסה הוא נאלץ לעשות את הנסיעה בחושך מה שמאוד לא מומלץ בסרילנקה, אבל שוב מכיוון והבטיח ולא רצה לאכזב אותנו הוא הסיע אותנו. מרוב שהיינו מרוצים ממנו, החלטנו לקבוע איתו שוב ל 4 ימים שבהם הוא הדריך אותנו ברחבי מרכז סרילנקה - קנדי, נווארה אליה ואלה. נירוש היה כל כך סבלני אלינו וקיבל כל בקשה וכל גחמה שלנו (והיו לא מעט) בחיוך ענק ורק רצה לעזור ותמיד איכשהו הצליח לתת פתרון. כך לדוגמא שכחתי את הטלפון איפשהו והוא עשה הכל על מנת שהוא יחזור אליי, עוד לדוגמא הוא סייע לנו בהתמקחות בשווקים מקומיים ודאג שנקבל מחירים הוגנים. מעבר למקצועיות שלו שבא לידי ביטוי בידע הרחב שלו על סרילנקה ובשירות הנפלא, נירוש הוא בחור אינטילגנטי להפליא, מצאנו את עצמינו מדברות איתו שיחות נפש על מגוון רחב של תחומים ונהנינו מכל רגע, בימים שבילינו איתו הרגשנו שהוא לחלוטין חבר שלנו וממש לא רק מדריך טיולים.
אני ממליצה בחום על נירוש, אין ספק שזאת אחת ההחלטות הנכונות ביותר שעשינו בקשר לסרילנקה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל