פריז ישראלי ”אדם משכמו ומעלה“
מהיום הראשון אסף אותנו מהמלון בערב לסיור לילה. דאג לנו לאורך כל השהות והתחברנו מאוד. לקח אותנו למקומות נוספים מעבר למה שסגרנו. הסיע אותנו למקומות שהיו מעבר לתוכנית מבחינתו התשלום בגין השרות הוא עבור כל היום. ממליץ בחום. לגבי הסברים על האתרים היה פחות טוב ממה שציפינו אך זה אינבידואלי. ממליץ בחום. לא תצטערו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל