המדריך דויד קובוס ”מדריך מעולה“
דוד טייל איתנו במשך כמה שעות בברצלונה.ההרגשה איתו הייתה מאוד טובה נעימה ובטוחה.
דוד חשף אותנו למקומות שבלעדיו לא היינו מגיעים.
כמו כן התאים את עצמו לצרכי הפרט בקבוצה וגרם לחוויה להיות איכותית וממצה.
תודה:-)
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל