Forum Nová Karolina ”מרכז קניות, עיר עתקיה וחנייה.“
מרכז קניות וחנייה טובה, אם תגיעו לעיר אוסטראבה, ממש במזרח המדינה! כ 4 שעות מזרחה מפראג, אז במרכז הקניות מאוד נוח לחנות את הרכב ולצאת לעיר העתיקה וליהנות מהאווירה ממש מקומית.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל