”מרכז קניות, עיר עתקיה וחנייה.“
מרכז קניות וחנייה טובה, אם תגיעו לעיר אוסטראבה, ממש במזרח המדינה! כ 4 שעות מזרחה מפראג, אז במרכז הקניות מאוד נוח לחנות את הרכב ולצאת לעיר העתיקה וליהנות מהאווירה ממש מקומית.
קרא עודמרכז קניות וחנייה טובה, אם תגיעו לעיר אוסטראבה, ממש במזרח המדינה! כ 4 שעות מזרחה מפראג, אז במרכז הקניות מאוד נוח לחנות את הרכב ולצאת לעיר העתיקה וליהנות מהאווירה ממש מקומית.
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג