הנהג סטפנו בורנה ”מומלץ ביותר“
ממליצה בחום על סטפנו!
קיבלנו עליו המלצה וזה התברר כהמלצה מעולה!
לקחנו אותו לשלושה ימים ונהנינו מכל רגע,
הוא לקח אותנו לטיולים באתרים קסומים, הראה לנו את המים המינרלים, את היער הקסום, יער האבנים, שייט בנהר, מסעדות אותנטיות, שופינג, הכל באווירה טטבה, חברית, אנרגיות שמחות ומשמחות יש לאיש הזה ומחירים ממש נוחים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל