חברת השכרת רכב קלאס וואגן ”חוויה לא טובה“
נציג החברה לא דיבר בצורה יפה, על מנת להכריח אותנו לעשות את הביטוח. אמר דברים כמו אנחנו מאה אחוז נקח מכם את כל הפיקדון, נמציא שריטות, נעכב לכם את תהליך ההחזרה. אם תתקעו בדרך לא נענה לכם לטלפון לא נשלח לכם חילוץ ועוד דברים דומים. יש לציין שהחבילה הבסיסית אמורה להכיל ביטוח שיש בו אלמנט של השתתפות עצמית.
אחרי כל זה גם לא סיפקו לנו את האוטו שהזמנו חודש מראש. אמרו שאין להם במלאי. במקום פולקסוואגן גולף סטיישן הציעו דאצה דאסטר בטענה שזה שדרוג. הגענו עם הרבה ציוד ולא יכולנו להכניס אותו פיזית לתוך השדרוג שלהם שבעל בגאז קטן מהרכב שהזמנו.
נאלצנו לבטל את העסקה ולשכור ברגע האחרון ביוקר מחברה אחרת. כמובן שהיו גם מלא בעיות בלקבל את הכסף שלנו בחזרה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל