מלון פרימייר אין לונדון ארצ'ווי
הזמינו online
שהינו 7 לילות במלון בחדר משפחתי. המלון חדש ונקי, שירות נעים מצוות העובדים וארוחת בוקר טובה (למרות שמטייל ישראלי לא ימצא את המזונות להם רגיל בארוחת בוקר- ירקות וגבינות) ילדים עד גיל 16 אוכלים חינם. המלון מרוחק במקצת ממרכז העניינים אבל ישנה תחנת רכבת תחתית בקו השחור, ממש צמודה למלון והרבה קווי אוטובוסים לכל רחבי לונדון.
האזור בו שוכן המלון, Archway הוא אזור מאוד נעים, בתי קפה, מסעדות, פאבים וחנויות מקומיות.
חסרונות- אין ארון בגדים, אלא רק מתקן לתליה על קולבים ומספר מדפים ואין מקרר. ביקשנו בקבלה לאחסן מוצרי מזון שקנינו בשופר מספר פעמים ובקשתנו מולאה ללא בעיות.
אנו חושבים שבחישוב עלות מול תועלת זו בחירה מעולה.
הזמינו online
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל