טאפאס סיורים ”סיור טאפאסים קולינרי טעים ומרתק“
הצטרפנו לסיור קולינרי בהדרכת טל, אדריכלית ישראלית שחיה בברצלונה. הסיור היה טעים, עשיר בטעמים ובידע והועבר בצורה מעניינת, גמישה ומהנה. כבר מרגע ההזמנה ניתן שירות מצוין, כשנשאלנו אם יש הגבלות מסוימות לגבי הסיור (רגישות לאוכל מסוים למשל) כך שהרגיש כמו סיור פרטי ועם יחס אישי.
אכלנו וטעמנו המון מנות, שתינו הרבה, מה עוד אפשר לבקש.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל