באלוויר ”נהג ורכב בראג'סטאן“
אומנם באלוויר לא היה הנהג שלנו, כי הוא היה כבר תפוס, אבל הוא עזר לנו עוד לפני שהגענו להודו וארגן לנו נהג מטעמו בשם בופל, שהיה נהג אחראי, זהיר, דייקן ונעים הליכות.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל