המדריך לואיס אורלנדו ”מדריך/נהג מומלץ בקובה“
בחודש מרץ 2014, היינו בטיול מדהים בקובה, שכרנו את שרותיו של לואיס, היו לנו מעט חששות אבל לאחר שהכרנו את לואיס הסתבר לנו שזכינו באדם מדהים שדאג לנו להכל, כולל הפרטים הקטנים. חרשנו את קובה כ-3000 ק”מ, טיילנו וחווינו ולואיס דאג לנו מרגע השכרת הרכב, שהקזות יהיו לשביעות רצוננו, אכלנו במסעדות טובות ובילינו בקאזות דה לה מוסיקה ומועדוני ריקודים.
לואיס הוא איש נעים, סבלני, דובר אנגלית שוטפת, חברמן ומאוד אחראי. העלות שלו סבירה ומשתלמת מאוד במיוחד כיוון שהוא דואג שלא תיפלו למלכודות תיירים ודואג לחסכון בעלויות. מומלץ בחום רב.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל