מיכאל דייגו ברנסבורג ”דייגו - הרבה יותר ממדריך“
טיילנו עם דייגו מספר שעות מצומצם מאוד (לצערי זה כל מה שהתאפשר) ועל אף זאת הרגשנו שיצאנו מסופקות ועם טעם חזק לעוד. דייגו העביר אותנו אחורה בזמן עם הסיפורים, ההמחשה והידיעה הנרחבת על העיר ותולדותיה, עם המון קסם ואורך רוח. ללא ספק שאילו יכולתי, לכל נסיעה ובכל יעד אחר הייתי בוחרת בדייגו. חוויה יוצאת מן הכלל! מומלץ בחום לכל מי שמתעניין ורוצה לקבל הדרכה באמת מכל הלב, עם המון מקצועיות והנאה!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל