מרתף השואה ”מוזיאון מרתף השואה - ממש ביציאה מבית הכנסת הגדול בבודפשט “
פתח ישראלי בשם אבנר פרידמן "מוזיאון" לו הוא קורא לא פחות ולא יותר "מרתף השואה" (Shoah Cellar) . מדובר בזילות של השואה ולא פחות מכך, שרלטנות לשמה. גובה 10 יורו לאדם בכניסה ומדובר פשוט בבזיון. שומר נפשו ירחק וירחיק אחרים. חבל מאוד שתיירים וישראלים נופלים בפח הזה מידי יום. זילות ושימוש מכוער ביותר בזכר השואה, דרושה מידה רבה של עזות מצח וחוצפה לקרוא לדבר הזה "מוזיאון", בוודאי להשתמש בשם "מרתף השואה" - לא מוזיאון ולא כלום. ראו בעניין זה כתבת תחקיר שפורסמה אודות הדבר הזה בערוץ 10 בתוכנית "הכל כלול עם סיון כהן" הדברים מדברים שם בעד עצמם.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל