פראג טו גו ”טיול לקראלובי וארי עם prague2go“
בהתבסס על המלצות כאן ניסינו להזמין יום מראש כרטיסים לקארלובי וארי עם אוטובוס אבל כנראה שבסוף שבוע עדיף להזמין לפחות יומיים מראש, כי האוטובוס הראשון שעדיין היה בו מקום יצא רק ב-12 ובחזור כבר לא היו שני מושבים צמודים. בכלל אין מה לדבר על לנסוע בראשון כי לא היה כבר מקום באוטובוס חזרה. אי לכך פנינו חזרה לאתר ומצאנו המלצות על חברת prague2go שעושה טיולים לשם. בדיעבד ממש שמחנו שהנסיעה העצמאית לא הסתדרה כי הטיול המאורגן היה מעולה.
שלחנו הודעה בוואטסאפ לאיאד והוא חזר אלינו מיידית. היה אדיב ונחמד מאוד. האוטובוס הגיע בטווח הזמן שאיאד הבטיח למקום. המפגש, יונתן המדריך היה מקסים! לא נח לרגע. טרח והסביר על כל מה שניתן בקשר לצ׳כיה, פראג, קארלובי וארי וכל מה שמסביב.האוטובוס אומנם היה יחסית צפוף (מושבים קטנים יחסית) אבל יונתן היה כל כך מרתק שנסיעה של שעתיים נראתה כמו שתי דקות. גם הנהג היה חביב ונסע בצורה נעימה ובטוחה.
העיר עצמה הייתה ישנונית יחסית. ייתכן שבסופש הם מעדיפים לנוח מאשר לראות תיירים או שלחילופין כבר עברנו את העונה. בכל מקרה העיר ציורית ויפה והיה שווה להגיע בכל מקרה. מומלץ לעלות בקרנוע/רכבל למגדל התצפית דיאנה. 80 קרונות לאדם. הנוף הפנורמי מהמם. שתינו קפה במסעדה מתחת למגדל תצפית. השירות לא היה מוצלח וכך גם הקפה. אולי עדיף לעשות את עצירת הקפה בעיר עצמה...
הטיול בעיר כלל שעה וחצי בערך של סיור מודרך על ידי יונתן ואחכ שלוש שעות להסתובב. חלוקת זמן מצויינת לטעמנו. אולם מי שרוצה להספיק גם קניות, גם ביקור במרחצאות, גם לעלות לתצפית וגם לאכול כנראה שיעדיף להגיע עצמאית.
השורה התחתונה - טיול מהנה במיוחד בזכות prague2go. בביקור הבא כנראה שנקח איתם גם סיורים נוספים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל