לה טאגליטה ”מסעדה מעולה מעל פוזיטאנו“
למסעדה הזו הגענו בעקבות המלצות. מדובר בטרטוריה משפחתית ובארוחת טעימות, הכוללת אנטי פסטי, פסטות, בשרים , קינוח, יין ושתיה ב- 40 יורו לסועד. לא זול, אולם התמורה היא מדהימה. האוכל טרי מאוד, הרוב גדל מחוץ למסעדה, הנוף מהמקום הוא מדהים, אם כי הגענו בלילה. נסענו למחרת רק כדי לראות את הנוף והוא אכן מדהים. המסעדה אוספת את הלקוחות מכל מקום באיזור, במסגרת שאטל. אולי עדיף להגיע לבד, סה”כ לא מסובך, הוויז מזהה את המקום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל