לה טאגליטה ”מסעדה חובה - חוויה אותנטית ואוכל מדהים“
מסעדה בבעלות משפחה איטלקית בסלרנו. האווירה אותנטית והאוכל מדהים! לכל אחד במשפחה יש תפקיד: הסבתא על הפסטות, הבן על הבשר והאחיינים ממלצרים. משלמים 35 אירו ואוכלים עד שמתפוצצים, כולל יין ומים ללא הגבלה. פתיחים, פסטות טריות, בשרים וקינוחים. גם צמחונים יצאו מפוצצים ומי שלא אוכל חזיר, ארנבות וכו' – כדאי לבקש רק עוף, בקר וטלה.
חייבים להזמין מקום מראש (פשוט מתקשרים בבוקר) והם מארגנים גם הסעות למי שרוצה לשתות. שווה להגיע בצהריים או בשעת שקיעה כי הנוף משגע.
אגב, יש למשפחה גם שני חדרי אירוח B&B ליד המסעדה. אנחנו התארחנו באחד מהם, מומלץ לגמרי! כתבנו טיפ גם על האירוח, מוזמנים לקרוא.
בקיצור, טעים בטירוף, חוויה אותנטית מדהימה ותמורה מגוחכת לכסף. שווה כל אירו!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל