המדריך דויד קובוס ”סיור מעולה! “
זה היה הביקור השני שלנו בברצלונה אז חיפשנו משהו אחר, דויד לקח אותו בסמטאות הרובעים וסיפר לנו סיפורים מרתקים, היה יפה ומעניין מאוד, מומלץ ביותר. שלא לדבר על הנעימות של דויד והיכולת שלו ״לקרוא״ אותנו ולנווט את הסיור בהתאמה. היה מושלם.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל