המדריך ליאור אביב ”מדריך מקסים, ידען ומצחיק“
רצינו להמליץ בחום על ליאור. הזמנו אצלו סיור אחד בפירנצה, ואחריו הזמנו עוד שלושה. הוא ידען (דוקטורנט לאומנות) מבלי להיות נפוח, משעשע מבלי להיתנחמד. חשוב מכל, הוא השכיל להנגיש את האומנות לנו ולילדינו (15,17, 20) – עבורנו, העיקר. הוא לא יתאים לכל אחד. מי שמחפש לעבור במהירות על האטרקציות של העיר, עדיף שימצא מדריך אחר. אבל מי שבא ללמוד, להכיר ולפגוש את האומנות המדהימה של העיר הזו, ומחפש הנגשה והכוונה, ירגיש שקיבל תמורה עבור כל יורו!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל