חברת אוויס - ברטיסלבה ”חברת השכרת רכב "אויס" ושימוש בוויז“
הזמנו את הרכב מהארץ וקיבלנו בשדה התעופה בברטיסלבה. לא היינו צריכים לרכוש מדבקה, היא הייתה כבר ברכב (לא ראינו כבישי אגרה בסלובקיה). את הרכב החזרנו בעיר - לא מומלץ, רחוק מהמרכז ועדיף להחזיר בשדה התעופה (אנחנו נשארנו יומיים בברטיסלבה ולא היינו זקוקים לרכב). לא לקחנו GPS כי הווייז עבד מצויין בכל מקום. האמת שמאוד קל להתנייד בסלובקיה והווייז טוב בעיקר לערים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל