בטיחות ואזהרות בסרי לנקה ”תיזהרו מהנהג/מדריך RAJA“
היזהרו מהנהג/מדריך Raja שיש אודותיו הרבה המלצות בטיפים במטייל. נסענו לסרילנקה לירח דבש וסגרנו עם רג'ה עוד מהארץ, בדיעבד מדובר בטעות נוראית שהרסה את הטיול! הוא קודם כל גבה סכום גבוה של 60 דולר ליום, אבל זה לא מה שהפריע בו. הוא לקח אותנו למקומות לינה שהוא אמר שהוא ממליץ עליהם כשהם היו מרוחקים מאוד מכל אזור הגסט האוסים והמלונות ותמיד היינו מגיעים למלון מאוחר בלילה כשכבר מחשיך, אתה מגיע למקומות זוועתים כשאתה עייף ולכן אין לך ברירה אז אתה מסכים להעביר שם לילה, במחיר יקר והמקומות זוועתיים. כל פעם שאמרנו לרג'ה שאנחנו רוצים לראות מלון אחר הוא היה עושה פרצוף, ותמיד משך את הזמן עד שיחשיך, כשהדרכים שם ממש מפחידות. במידה והיינו בוחרים מלון אחר ממה שהוא המליץ עליו הוא היה תוקף אותנו והיה אומר שהוא לא מקבל שם חדר חינם ואנחנו צריכים ללכת למלונות וגסט האוסים שיש לו עיסקארות איתם!!! חוצפה בהתגלמותה. בנוסף חברים תהיו ערניים ביותר הוא גנב לנו מהתיק 200 דולר. בנוסף לכל אלה ביום האחרון לטיול קבענו שהוא יוריד אותנו בחוף מסויים וכשגילינו שזו לא העונה שם רצינו לשנות לחוף אחר אז הוא דרש מאיתנו להוסיף עוד 50 דולר ולא הסכים לקחת אותנו אם לא נשלם לו! לאחרונה נשמעו המון תלונות על רג'ה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל