המדריך לואיס אורלנדו ”מדריך ונהג מהטובים שיש “
טיילנו כל המשפחה (5 נפשות) בקובה עם מדריך בשם Luis. המדריך מאוד מומלץ, דובר אנגלית טובה מאוד, מכיר הרבה מקומות, גם פחות מתוירים ובעל ידע רחב בטבע ובהיסטוריה של קובה. הוא גם היה הנהג זהיר ואחראי ועזר בהשכרת הרכב (וואן) ומציאת הדירות שהיו ברמה מעולה, תוך כדאי חסכון משמעותי בעלויות. מאוד אדיב ופתוח לכל בקשה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל