קאסה היידי טרנסילבניה ”מקום מדהים ואנשים מקסימים“
התארחנו (שישה חברים) אצל דינו ברומניה במשך שבוע. הוילה נהדרת! המיקום מושלם, הניקיון מעל ומעבר. יש בה את כל האבזור הנדרש ודינו וחבריו בהחלט מייצרים חווית אירוח ייחודית.
המיקום של הוילה נוח לטיולים ממנה ועם נסיעות קצרה ממנה, המקום מתאים למשפחות, חבורות, זוגות וכל מי שרוצה חופשה חלומית.
אנו ממליצים בחום על המקום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל