הנהג סטיבן ”אדם מדהים, איש יקר, נהג מעולה. אמין ודייקן“
אדם פשוט נפלא, בחיי! מודה שחששתי בהתחלה להיכנס לבד למונית עם אדם שאני לא מכירה, אבל הוא פשוט היה כמו אבא. הוא מדריך נפלא, אדם איכפתי מאוד, ביום הראשון הוא חיכה לי בשדה התעופה, לא הצלחתי לרכוש סים לחו”ל מהארץ, הוא דאג להביא אותי למקום שאפשר לרכוש בו, לדבר עם המקומיים, ולתרגם לי. לקח אותי למספר אתרים, כמו הכנסייה ששם נפלה פצצה שלא התפוצצה ול”עיר השקטה, נתן המלצות איפה ומה לראות. הוא אמין ודייקן, ונעים הליכות באופן מעורר השתאות, אני ממליצה בחום! מי שטס למלטה, כדאי שייצור איתו קשר לפני שסוגרים מלון וכו'' הוא מכיר היטב, ויש לו המלצות. וחבל שלא ידעתי את זה קודם.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל