מלון וספא סיפרייה מאריס ביץ'
הזמינו online
המלון משופץ ונעים, סגרנו הכל כלול והאוכל היה טעים. אנחנו שומרי כשרות ומצאנו מה לאכול שם (ללא בשרים) זה לא מלון משפחות וילדים לא מורשים לשהות בו אז האוכלוסיה קשישה ברובה- לנו זה לא הפריע. יש בו מכון כושר ובריכה קרה וחמה. מרחק של חצי שעה הליכה מהטיילת הראשית. לא ממש מצאנו אטרקציות מעניינות אז בעיקר זו היתה חופשה של מנוחה במלון. צוות המלון מקסים!
הזמינו online
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל