באלוויר ”נהג מצויין.ממליצה מאוד!“
לקחנו את בלוויר ליומיים בג'אייפור ונסיעה לפושקאר: אדם נעים, מקצועי, אמין וצנוע, המדבר אנגלית רהוטה.בלוויר היה מאוד קשוב לבקשותינו - התענינו בעיקר בביקורים בבתי מלאכה ומקומות פחות מתויירים. לקראת סוף הליווי, אף הזמין אותנו לביתו, לארוחה טעימה שהוכנה ע'י אשתו. ממליצה מאוד!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל