חברת השכרת רכב קלאס וואגן ”ממליצים לא להתקרב“
הזמנו רכב בארץ וכשהגענו הם בקשו 1000 יורו על נהג צעיר כשבאתר שלהם כתוב 4 יורו ליום אם יש לו 12 חודש רשיון והם אמרו לנו לא מענין אותנו מה שכתוב באתר נגרם לנו נזק גדול הלכנו לשכור מחברה אחרת שעלה לנו פי שניים ונהרס לנו הטיול רומניה ארץ יפה ומשתלמת אבל היחס של החברה קלס ווגן הוציאה לנו את החשק מהארץ הזו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל