תרמה בוקרשט ”תתכוננו מראש“
אני קראתי באתר שיש להגיע מצוידים עם בגדי ים, מגבות וכפכפים. כך עשינו ברגע שהגענו לקופה- הסתכלה עלינו הבחורה וראתה שהכפכפים על רגלינו ובגדי הים של הבנים (מכנסון לים) עליהם. אמרה שלא נוכל להיכנס כי נזהם את המקום. לטענתה אנו חייבים לרכוש לכל אחד כפכפים חדשים במחיר של 40 ש”ח כל זוג ולבעלי ולשני בני מכנסון לבריכה במחיר של 80 ש”ח למכנס. כמובן שברגע שעברנו את קו הקופה אף אחד לא הסתכל עלינו. כולם היו יחפים שכן לא ניתן לעלות על מגלשות המים עם כפכפים, כן אף אחד לא דרש מבני או בעלי להחליף את המכנס. תחושה מתסכלת ממש של רמאות תיירים. ביציאה ראינו תיירים רבים כמונו עם הכפכפים והמכנסיים עדיין ארוזים בשקית. כן אין צורך להיות יום שלם. אנו לקחנו לחצי יום ויצאנו אחרי 3.5 שעות.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל