המדריך סרגיי קמינסקי ”מדריך עם כל הלב “
אני ובעלי בילינו שבוע עם סרגיי במוסקבה וטבעת הזהב. ההדרכה הייתה טובה מאוד. הכל נעשה בנחת ולפי הטעם שלנו. בנוסף סרגיי לא רק מדריך טוב מאוד, אלא גם אדיב ומוכן לעזור בכל דבר. לסרגיי מכונית פרטית נוחה – דבר מאוד חשוב במוסקבה בה המרחקים גדולים מאוד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל