באליקו גסט האוס ” גסטהאוס באווירה משפחתית“
החדרים בגסטהאוס נקיים, מסודרים ולא יקרים. האוכל מדהים (בין הטובים שאכלתי באינדונזיה) וזול. יש בריכה בגסטהאוס. המשפחה המדהימה שמנהלת את המקום אוהבת לעזור ולשרת. ההסעות באיזור בחינם, והכי חשוב – האווירה בגסטהאוס מדהימה. כיף וממולץ מאוד!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל