בטיחות ואזהרות בפראג ”לגבי הכייסים בפראג “
קראתי כאן הרבה אזהרות וסיפורים מאיימים - לנו הכל עבר בשלום, אבל אולי זה בגלל שלא החלפנו כסף אצל חלפנים (כספומט), והארנק תמיד היה בכיס פנימי, ובמטרו שמרתי על התיק גב. בקיצור - תהיו ערניים ויהיה בסדר. תהנו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל