עונות ומזג אויר באיטליה ”אזור האגמים באוגוסט“
היינו באמצע אוגוסט 2007. התחזית שקראתי באינטרנט לא דמתה למציאות. ארבעה ימים של חום בלתי נסבל ו- 3 ימים של גשם (ואפילו ברד) כשבחוץ נמדדה טמפרטורה של 12 מעלות. לנו זה קר, האירופאים לא מתרגשים. קחו אתכם שכמיות, או מהרו לרכוש עם הגשם הראשון וזירקו בסוף הטיול. הביאו מטריות ובגדים להחלפה שתמיד יהיו באוטו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל