מסעות גאנש ”נסיעה משפחתית עם גאנש“
טיילנו כל המשפחה בקרלה כשבוע עם גאנש. הוא נהג מעולה, רגוע, מכיר את כל הדרכים וכל המקומות. הרכב היה נוח ומרווח לחמישתנו. גאנש איננו מדריך, אבל הוא לקחת לכל המקומות המעניינים. נעים ונחמד. מומלץ בחום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל