אחמד מסטרחי ”מדריך נחמד ונאמן“
תודה על השירות נדיב וסבלני. הסביר לנו על התכנית. סמכנו לו. נהנינו מאוד בארבעת ימים על הטיול מושלם. חופשה אמיתית. תודה על הכול! ממליצים בחום לפנות לאחמד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל