הזמינו online
אנדלוסיה ביץ' הוטל ”אם יכולנו, היינו עוזבים מיידית!“
התארחנו בין ה- 30.7 עד 3.8.2017 התאכזבנו עמוקות והתחושה שבעלי המלון מזלזלים באורחיהם. הזמנו 4 חדרים, וכל 4 החדרים היו מוזנחים ומלוכלכים, זוועה! חדרי הרחצה מלאי עובש, ברזים לא תקינים, אין החלפת מגבות, השירות היה בינוני. האוכל לא מגוון ולא מתובל. באמת, עלוב. הדברים שהסבו קצת נחת, הן הבריכות ופארק המים לילדים. אני ממש מציעה לכם להתרחק מהמלון הזה. היה לנו מפח נפש.
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל