טיפים נוספים על תחבורה בסלובקיה ”לא לעשות מנוי כבישי אגרה באינטרנט“
עשיתי מנוי באינטרנט לרכב ששכרתי בפולין,
הכנסתי את הנתון שהרכב מפולין אך בשל באג במערכת שלהם זה נרשם כרכב ישראלי, בגלל שהתשלום היה עם כרטיס אשראי ישראלי.
בשיחה עם המוקדנית שלהם, זה קרה לה בעבר עם מישהו בריטי
(ואף על פי כן לא החזירו לי את התשלום) .
לעשות מנוי בתחנת דלק.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל