עולם הספארי ”מופעי חיות“
חוייה ממש לא נעימה, לי הרגיש שהחיות עוברות התעללות. רצים ממופע של חיות למופע אחר.
שני טגריסים בכלוב פיצפון שכל היום שם עד שהאתר ניסגר בשביל שאנשים יצטלמו איתם. הכלובים של החיות קטנים מאוד. אני ממליצה להתרחק מהמקום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל