רומקאבז ”נסיעה בעייתית “
הזמנתי הסעה מרומא, מלון מיאמי בחודש נובמבר 2016, לשדה התעופה, בשעה 17:30, ההסעה הוזמנה לפני כשבועיים.
יום לפני השאירו לי הודעה שההסעה הוקדמה לשעה 17:00. בערב עצמו הנהג הגיע לאיסוף בשעה 16:30. כל הדרך נהג בפראות ובמהירות, והגעתי לשדה התעופה תוך חצי שעה וזאת כאשר יש עומסי תנועה בדרך, נסיעה כזו צריכה לערוך כשעה.
הגעתי לשדה 4.5 שעות לפני הטיסה, ונאלצתי להמתין עד תחילת הצ'ק אין שעה וחצי.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל