באלוויר ”המלצה על הנהג Balveer ברג'סטאן“
בלוויר הוא נהג אמין ורציני. פנינו אליו בעקבות ההמלצות שהיו עליו כאן ולא התאכזבנו. למעשה קישרתי בינו ובין זוג בני 50 + שהיו ברג'סטאן וחיפשו נהג ליום אחד לנסיעה מג'ודפור לאודייפור. ההתכתבות איתו נעשתה במייל ובוואטסאפ. הוא מאוד שירותי והיה זמין לכל שאלה. הגיע ערב לפני הנסיעה להכיר את הזוג בגסט האוס שבו לנו וסגר איתם את הפרטים האחרונים וכולם היו מרוצים.
ממליצה - תהנו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל