פריז ישראלי ”פאריס- המדריך לבאקו והאיזור“
היה לנו סופ”ש, חבר ואני, שמענו על באקו ורצינו לראות במה מדובר.
דיברנו עם פאריס בערך חודש מראש, שלחתי לו את ההודעה הראשונה דרך הוואצאפ.
פאריס חזר אלי ברגע שיכל ולאחר כמה הודעות בסיסיות התקשר כדי לספר על כל הטיולים שהוא מציע.
בחרנו את הטיול שהכי דיבר אלינו (קובה והכפרים שמסביב) ושנצא ביום השני לשהות שלנו שם.
יום לפני בדקנו עם פאריס שהכל סגור וקבענו איתו את שעת ומקום האיסוף.
ביום הטיול הוא חיכה לנו בחוץ עם הרכב שלו וחיוך ענק.
מהרגע הראשון נתן לנו להרגיש כאילו נחתנו לדוד שלא ראינו הרבה זמן, בנסיעה שהייתה לנו (שעתיים) דיברנו והעברנו את הנסיעה בשיחה נעימה.
בדרך הסביר לנו בקצרה על המקומות שעברנו ועצר לנו בכמה אתרי פאר מקומיים.
פאריס בנאדם מאוד נעים, חייכן ונוח, נותן תחושה של משפחה מהרגע הראשון ורוצה לעזור ככל שניתן.
בערב (מחוץ להסכם שלנו) יצא איתנו והכיר לנו מועדונים בעיר ללא כל תוספת תשלום!
בארץ חשבתי ששכחתי משהו במלון, דיברתי איתו והסברתי לו את המקרה והוא אפילו נסע בשבילי למלון ושאל אותם אם מצאו את מה שחיפשתי, לא מוצאים הרבה אנשים כאלה!
בשורה התחתונה,
אולי כמדריך “מקצועי” הוא לא יקבל ציון 100 אבל לנו זה בהחלט הספיק!
אך בתור מישהו שמכיר את האיזור ויעזור לך לתקשר עם המקומיים, שיקבל אותך בחיוך ויעזור לך תמיד- הוא בהחלט הבנאדם שתרצה שיהיה איתך! :)
מאוד מומלץ!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל