המדריך מעיין רחמים ”פיספסנו בגדול. מומלץ להיתרחק“
חוויה לא טובה. סיור של כ-35 איש, באוטובוס שאוסף מבתי מלון ומבזבז זמן, לאחר מכן נגררים אחרי המדריך 35 איש ללא אוזניות כאשר בקושי ניתן לשמוע הסברים. המון ביזבוזי זמן. בדיעבד התברר שדילגנו על המון אתרים חשובים, כשאורחים בלובי המלון שלנו סיפרו על סיור אחר שביצעו עם מדריך ואוזניות וסיור באתרים חשובים נוספים שאצלינו בכלל לא הוזכרו. חבל. נותן הרגשה לא טובה. ממש לא מקצועי. פיספסנו בגדול. מומלץ להיתרחק.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל